Hej slynor!

Vad fan händer då?
Aha, nice.
Sofia stack igår. Hejdå. Kommer sakna henne.
Nu sitter jag här i min lägenhet och har precis druckit mjölk med Ester, hon hälsar.
Jag har aldrig bloggat innan.
Sofia ville att jag skulle blogga med henne, det ville jag också.
Nu ska jag bege mig till tuben snart och ta mig till Järla sjö. Det är tydligen vrålmycket som händer där. lol
Jag ska bara lyssna klart på lite schysst svensk fusion.
Ester sa; "ska du inte lägga in en bild dig själv så folk ser vem du är?"
Jag har inte svarat än, men det ska jag fanemig göra.
Haha, så jävla bajsnödigt. Hejrå
Neighbourhood – Roll The Dice
Edit: Bara så alla vet valde inte jag namnet på min blogg. Det var Fiffi.

Kommentarer
Postat av: Bajs

SHIT I'M YOUR BIGGEST FAN!!!!!

2012-01-09 @ 14:29:53
Postat av: Axel

Bara så alla vet så kommenterar jag inte min egen blogg, det vore socialt självmord. Shit sorry om det verkar så. Förlåt. Allvarligt. Sorry

2012-01-09 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0