Många bäckar små

Försöker komma på fina ordspråk.
Det går åt skogen.
Försöker bestämma vad jag ska skriva om, och även det går åt skogen!
Igår gick jag i skolan, det var som det var
Men sen på kvällen träffade jag Olof (<3) och han berättade för mig att hans låtsasmamma har en hyreslägenhet på söder som han och jag och en till kan flytta till när vi fyllt arton!!!! Sicken jävla grej!
Idag var det studio efter skolan, med fröken Ågren.
Nu sitter jag hemma och lyssnar på James Blake, så jävla fucking bra.
Kom på ett tungt ordspråk nu, den man ligger med får bädda.
Tyckte verkligen om det typ!

Mitt knark just nu..
Och lite till.
http://www.youtube.com/watch?v=prO8LwY50Fg
Weather Report – Teen Town


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0