Ny frippa!!

Jag har blivit med ny frippa. Swag
Hoppas ni mår bra.
Idag har jag börjat skolan, efter att ha sovit från klockan 05:30 till 07:30 (det är två timmar för er kills som inte orkar räkna.)
Efter skolan åkte jag och träffade Mika och Klara, så mötte vi upp Fanny vid Blå lotus.
Fanny kom hem från Thailand igår.. Fint att se na' igen.
Sen så begav sig jag, Mika och Fanny till mig, och jag fick den briljanta idén att Fanny skulle klippa mig: vilket reulterade i det här!
Och det här
Så kan det gå.
Hejhoj.
Fannys blogg http://collective.blogg.se/
Roy Hargrove – Strasbourg / St. Denis
Esbjörn Svensson Trio – Mingle In The Mincing-Machine

Kommentarer
Postat av: Uttis

Swag

2012-01-12 @ 20:32:53
Postat av: Uttis

Swag

2012-01-12 @ 20:33:24
Postat av: Uttis

Swag

2012-01-12 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0