nausikation

en låda med sten

Publicerad 2012-04-12 13:42:44 i Allmänt,

regnet smattrar utanför. med en varm tekopp i handen ökar konflikterna innanför. Jag går ut i regnet i underkläderna, bara för att känna att jag känner. När jag kommer in fryser jag inte ens, men jag går upp på övervåningen och kryper ner i min säng. Om någon timma kommer Anna, tills dess vill jag sova. Men först, en titt på facebook. Dålig idé. Även om det var på tiden, och även om jag bara borde vara arg så är jag inte det. Jag fortsätter. Varför fortsätter jag? Jag håller tillbaka på alla frågor förutom just den.
Oj, vad allt gnager och skaver just nu. Det är inte nödvändigtvis på ett negativt sätt, men lite sömn kan jag väl tillåtas tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela