nausikation

jag känner igen dig

Publicerad 2012-04-26 14:53:55 i Allmänt,

Namn: Karin Sofia Vilhelmina Fiona Nausikaa Eriksson
Piercingar: har haft hål i öronen
Tatueringar: icke
Längd: lite över 170 centimeter
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Röd/brunt (svårt att sätta pingret på) med blonda toppar
Fräknar: fler och fler dyker upp nu till sommaren
Motto: hope for the best, prepare for the worst

fräknar

 

 

 

Önskar du att du bodde någon annanstans? Just nu vill jag bara leva runt Stockholm. Kanske åka ut i skärgården i några dagar.
Tycker du att du är attraktiv? Jag ska inte ljuga, för det händer!
Vilket schampo använder du? Lukten är vilktigare än hårkvaliteten, så en mangotvål. 
Vilken parfym använder du? Någon Victorias secret tror jag

Vad är du rädd för? Egentligen inte för mycket tror jag, men att misslyckas och känslor som påverkar mig starkt
Gillar du att tvätta? Inget fel på det!
Gillar du berg- och dalbanor? Jag upplever hellre pirret nere på marknivå.

 

 

 

Senaste
Filmen du hyrde? För länge sedan för att jag ska komma ihåg.
Filmen du köpte? Bridesmaids och Utvandrarna
Låten du hörde: just nu: Lindisfarne I - James Blake
Låten du laddade ner? använder ju spotify

TV-program du såg? kollar inte så värst mycket på TV, men en kortis på DH
Person du tänkte på? Hon den där alldeles för fina Klara

 

Favorit
Sak att göra: att vara ett bra gäng och spela och göra musik tillsammans när det låter bra.
Sport: Fotboll
Dryck: Mellanmjölk
Kläder: Hängseljeans i olika former. Kanske min jumpsuitpyjamas.
Film: Gilbert Grape
Bil:
Serie:

 

Har du någonsin
Gråtit över en pojke?
Det tror jag minsann 
Gråtit över en flicka?
jodå
Ljugit för någon? det han hänt.
Varit i slagsmål?
typ
Blivit arresterad? nein
Träffat någon från internet IRL? på sätt och vis

 

Antal
Gånger du varit kär?
Jag vet inte. men det är väl en sån sak man borde veta, så jag vet ännu mindre nu.
Gånger ditt hjärta brustit? 0
Hjärtan brustet på grund av dig? 0, vad jag vet.
Tjejer du kysst?
2 tror jag 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Få ifrån min klass. 12 alla sammanlagt.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? kanske 3?

 

Senaste
Boken du läste?
Nu läser jag Rädd Att Flyga - Erica Jong. Svår, intressant och psykologisk.
Personen du fick e-mail av? min gamla värdmamma i London skickade tusentals bilder ifrån en resa. det var fint.
Personen du fick brev av? Mormor, när jag var i London.
Personen du fick sms av?
Julia Bertling Szytek
Gången hela din familj åt middag tillsammans? någon månad sedan. Bröderna har flytt kaoset.
Saken du köpte? En kaffe om det räknas som en sak. Annars var det nog lite kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela