nausikation

Won't take nothing but a memory

Publicerad 2012-04-02 11:41:03 i Allmänt,

Jag åkte till skolan två timmar tidigare för att plugga till ett prov. Men kan kände mig så svag att jag åkte hem. Jag tog en kaffe i hopp om att jag skulle orka ändå, och nu kan jag inte somna. Jag har legat sängen i 3 timmar. 2 tysta och 1 melodisk timma. James Vincent McMorrow lyssnar jag på. I snart 2 veckor har jag vaknat 06.34 varje morgon. Även om jag somnat bara nån timma innan dess. Inte heller har vi kvar Nickelodeon och jag har ingen lust att fastna vis datorn. Har så mycket flygande tankar. Vill somna och drömma en fin dröm. En sån som man inte vill vakna ifrån. Och om jag måste vakna vill jag göra det när sommaren kommit. Mina fötter fryser ständigt i kalla Stockholm.

På torsdag får vi lov. Jag har redan fått ett påskägg av mormor och morfar i förskott.

Med henne är jag glad. Det är hennes bilder. Hon är duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela