nausikation

any moment this could go

Publicerad 2012-08-16 21:49:59 i Allmänt,

Fram till 3 ungefär låg jag i solen och läste Alltings Början av Karolina Ramqvist (rekomenderas!!!) och jobbade lite på garaget. Efter det överraskades jag av en svettig och fin Norah. Tekokaren sattes igång och jag rev upp alla mina sevärda kläder. Hon tog det hon ville ha och sedan gick vi hem till henne och jag hittade massa fina saker jag fick låna. Nu är jag jättesugen på att bara städa och göra fint allt och vika om alla kläder tusentals gånger. Jag blev även glad när jag hittade gammal färgfilm i kylskåpet! Och snart ska jag hämta ut alla engångskamerabilder (ett jävla tjat, jag vet), ska bara få råd och tid. Allt jag vill är att skriva, klippa, klistra, sjunga, läsa och fota. jag känner mig så himla fridfull.
 
Norah är nog en av de vackraste jag vet, och hon är så himla fin på att sprida glädje (hennes bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela