nausikation

Paper Planes

Publicerad 2012-08-29 19:12:00 i Allmänt,

sitter på toa. Tänker bra när jag bajsar. Svårt att formulera känslor. Tror att jag är glad. Lite priviligierad och prioriterad. Något oväntat och fint hände. lite för oväntat. Jag blev nog lite arg först för att jag var så oförberädd.  Jag är så feg här på bloggen. Skriver mest om saker som har hänt, inte alls saker jag känner. Jag vill ju skriva om promenader mitt i natten när två händer söker sig till varandra, känslor som brusar som kolsyra och kyssar som är lika värdelösa som alla mina dåliga vanor tillsammans. Någon sång ska jag våga tror jag. kanske.
 
En annan sak jag halft vågar är att lägga upp min (och Hannes) låt här på bloggen. Men jag gör det ändå. Var lite snälla, snälla. Och lyssna i bra hörlurar/högtalare.
 
 

Kommentarer

Postat av: Din kompis kompis

Publicerad 2012-08-31 20:14:07

På riktigt en helt otrolig låt. Har lyssnat på den om och om och om igen och den kan inte bli dålig. Din röst är amazing.

Postat av: Moa Hedell

Publicerad 2012-09-03 13:07:59

Jääävlar vad grym du har blivit Fia! Shit vad bra! :)<3

Postat av: Sara

Publicerad 2012-09-03 13:09:36

Shit mama vad duktig du är Sofia! Jag är så jävla imponerad du är heelt grym! Träffar alla toner rätt din röst är så jävla fin! Blev stolt när jag lyssnade. Riktigt riktigt bra FiaLotta! Vilken röst, ärligt. Stolt över dig, på riktigt. Det va skitfint <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela