nausikation

13-2-12 Dag 34

Publicerad 2012-02-12 14:43:04 i Allmänt,

Igår var vi hos en kompis med massa fina människor. Kvällens bästa var att vi tog med våra onpieces för att dra på oss på hemvägen. Som vanligt tog vi svängen till Texaco för att köpa en påse ostiga Doritos för att knapra på i sängen. Idag har inte så mycket hänt. vi drog en slash sovmorgon och sen åkte jag hem till Filip. Vi har ätit cupcakes och druckit te. men inte har vi pluggat. för stor press eller inte vet jag. Emilia bor hos mig fram tills på torsdag. det tackar vi gudarna för. Min hårbotten kliar. Jag tror att det är mitt schampoo eller balsam. men det är inget att göra åt om man är pank.
Till mamma och pappa: ingen panik för att jag verkar vara uppe såhär sent. det är inte som det ser ut. Jag är duktig på att gå och lägga mig i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela