nausikation

22-1-12 Dag 13

Publicerad 2012-01-22 21:34:09 i Allmänt,

(mamma och pappa: röken är ifrån en tändsticka som vi tände, och sög in röken ifrån, inget annat.)
Idag sov vi ganska länge. vi mös som satan i gårkväll hemma hos Johanna. Morgonen tillbringades på ett fik, sen stack jag hem och tog det väldigt lugnt. Drack te, åt kaka och utbytte några ord med min värdmamma. Lite hemlängtan har nått mig idag när jag satt på skype först med mamma och pappa och sen Klara. Maten är god här. inte så jättemycket saker som snurrar i mitt huvud så jag har inget poetiskt/estetiskt att skriva riktigt. Vi har varit här i 2 veckor nu. NU MÅSTE JAG PLUGGA. kanske ett bad först. det lär ta ett tag innan jag sätter mig och pluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela