nausikation

Mig Äger Ingen

Publicerad 2012-06-12 23:44:43 i Allmänt,

Om dagarna hetsläser jag Åsa Lindebors "Mig äger ingen". En mycket fin berättelse om Åsas egna uppväxt. Idag har jag fått lite ny inspiration ifrån en clinic med Cookies 'n Beans. Nu vill jag lära mig. Eller först lära mig att lära mig. Under sommaren är risken stor att motivationen smiter iväg likt dagarna och när man väl är tillbaka i skolan ja då är den helt bortsprungen. Men en tes är en tes. Ingen vet egentligen vad morgondagen har att bjuda på. Om 12 dagar åker jag till Sicilien med vänner och familj. Förhoppningsvis en vecka ifrån oroligt väder och varma sommarnätter. Mitt rum ser numera ut som något ur min fantasi med en ljusslinga, fotocollage, minnen på en tvättlina och en stor världskarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela