nausikation

the way they did run

Publicerad 2012-06-19 19:46:05 i Sommar 2012,

Imorgon vid lunch går bussen till Hannes landställe i Gnarp. Där bl.a. Jag, Axel och Hannes kommer dansa in på morgontimmarna, bada till solupgången, äta jordgubbstårta, spela fotboll och umgås. 
 
Jag är i en period där jag har svårt att uttrycka mig i ord. Allt låter som ett obetydligt virrvar utanför mitt huvud, därför låter jag allting få stanna där. The Shins nya album Port of Morrow, den gräddvita manchesterkjolen, de tvättade jeansen och bodyn som ser ut som en kulglass, allt från American Apparel, är ett bevis på att fina saker faktiskt finns. Och hur fin min mamma är. 
 
Ikväll ska jag försöka övertala bror till att kolla fotboll med sin lillasyster. Mutor kommer att regna in. Vi hörs när jag kommer hem med kameran fylld av bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela