nausikation

big city blues

Publicerad 2012-06-13 22:26:35 i Allmänt,

Sista dagen i skolan idag, första dagen på sommarlovet imorgon. På avlsutningen försökte jag att inte dela ut för många kramar bara för att man måste och sedan säga "vi får ses i sommar" när jag vet att det inte skulle hända.  Vi fick höra på lite skönsång, sjunga psalm 535 och ta emot våra betyg. Idag har jag och Julia sett på bio, en gratis förhandsvisning av Rock of Ages och en B kärleks-deprimerande-jag-önskar-att-jag-var-hon-film.


I sommar ska jag fota mycket. både digitalt och analogt. Det mesta kommer väl komma upp här tror jag. men fett!!! Vad ska jag göra i sommar då? förutom att bara vara? i kronologisk ordning:
1. Fira midsommar med härliga människor på Hannes landställe.
2. Äta italiensk glass och vandra kring vulkaner på Sicilien.
andas
3. Förmodligen leva runt i staden Köpenhamn med några nära, fina vänner.
4. Segla igenom norska fjordar med SXKs Atlantica fylld med sommarvänner. Det bästa jag vet.
5. Dansa till The Black Keys och Miike Snow (bl.a.) på Way out West.
andas



Jag undrar egentligen hur mycket som blir av



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela