nausikation

She'll be gone

Publicerad 2012-03-28 22:28:09 i Allmänt,

i väntan på att inspiration ska ramla in gör jag nästan ingenting. Dagboken fylls med nya ord sida upp, sida ner. Det finns så mycket att skriva om. Så mycket som händer. Natten till den här dagen tillbringades hos Hannes, ända ut i Danderyd, där vi gjorde försök till lite låtar. Olika melodier som inte passade och ord som inte hörde dit, så vi la av. Jag träffade Mika i staden där Timbuktu i egen hög person fick resultera till ett léende på läpparna. Vi våldgästade Fanny, åt plommon och gjorde ett försök på att koncentrera oss på sång. Utvecklingssamtal är samtalen där 3 personer sitter runt om en. mamma, pappa, lärare. de stirrar så intensivt att man inte kan möta deras blickar. Jag undrar om jag har en egen vilja när allt kommer omkring. 2 timmar tidigare var jag i skolan. Regnet fick oss att söka skydd under någon slags träbro. Tankar om att inte släppa kontrollen för tidigt .Nu planerar vi sommar. Sommaren som inte får komma för tidigt men ändå inte för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela