nausikation

we are the reckless

Publicerad 2012-03-29 23:13:15 i Allmänt,

Jag tror att värmen gör alla människor glada. idag var det kallt, och det ska bli kallare. Mönster som man kan förutse. Vi är skapta till att följa mönster. även jag. Jag lyssnar på musik som får mig att hoppas. Jag hoppas att vi inte dras ner i kylan igen, att allt håller sig på en jämn nivå. Även om jag vet att det slutar i besvikelse kan jag inte sluta hoppas. Jag måste bara tillåta mig så kommer allt att gå vägen. du har gjort det svårt för mig. äsch. ingen anledning att deppa i goda tider. Jag lyssnar på Daughter – Youth mest hela tiden och går runt och ser livet lite som en lek. alldeles för mycket enligt mina föräldrar. Gymma gjorde jag innan skolan idag. Efter skolan drog vi in ett gäng till Kungsholmen för att se på musikal. Tänker som vanligt för mycket. stop, måste jag säga till mig själv.
Imorn kommer Vera till stan. och i övermorn kommer alla Londonbor hem. Jag har en känsla av att jag kommer få fullt upp under lovet.
ett omotiverat och konstigt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela