nausikation

med solen på min sida

Publicerad 2012-05-21 18:34:09 i Allmänt,

Asa – Why can't we beskriver min dag ganska bra. När jag går är det som om jag svävar kanske 5 centimeter över marken. Jag vill aldrig bli nedsläppt igen, för här känns allt så mycket bättre. Allt blir ju vad man gör det till. Allt börjar plötsligt gå upp för mig. Den enda anledningen för mig att vara nere är att jag blir bättre på att formulera mig i text. Det är ändå inge kul med en blogg utan bilder, och just nu verkar det inte fungera att ladda upp. Vi får se när vi ses igen. Kom igen var lite glada. Du är ju faktiskt frisk, hälsosam, vacker och attraktiv. Det är jag säker på. Och snart är det sommar. Och snart kommer Tiffi hit! 
och nu är jag här!!//tiffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela