nausikation

virtual insanity

Publicerad 2012-05-20 12:45:07 i Allmänt,

Mitt undermedvetna och jag spelar något sorts spel. När mina tankar för ovanlighetens skull tagit en paus och jag känner att jag inte längre behöver spendera hela min hjärnkapacitet på världsliga analyser, tar mitt undermedvetna över. och där förlorar jag kontrollen. Tiffi brukar säga att förlora kontrollen är som att hoppa fallskärm utan fallskärm. Du vet att du faller, så det är lika bra att njuta av luftmotståndet och pirret i magen, medan du siktar in dig på en sate där nere som kan dämpa fallet. Just nu vill jag nästan helst av allt lära mig om rymden och inte grubbla på sånt som till skillnad är smått.
inlägget skulle postats igår, men datorn krånglade. och det går inte att ladda upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela