nausikation

för stunden

Publicerad 2012-09-02 18:16:00 i Allmänt,

På senaste tiden har det varit lite torrt här. Mycket har hänt och jag skriver hellre på den lilla sidan jag och Fanny har skapat bara för oss att läsa och skriva. Jag har hunnit 1. Vara på flower power-fest, 2. Lagat rödspetta mitt i natten med min pappa, 3. förlorat min plånbok och få tillbaka den. 
 
Dagarna har sett ut ungefär som på bilden längst ner. Jag har skrivit och läst, kollat på filmer som fick mig att gråta som en nyutploppad bebis. The Vow måste ni se. Väldigt girly men mest mysig. Jag har haft svårt för att vara ensam utan att drunkna i tankar, hormoner och känslor. Det är alltid lättast att glömma för stunden när man umgås med fint folk. Jag är omringad av så fina människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela