nausikation

ibland

Publicerad 2012-09-05 19:53:00 i Allmänt,

Går runt med världens träningsverk ifrån konditionsträningen på idrotten igår, fick ett mail om att jag kom in på befälskursen och därmed kommer många dagar tillbringas i göteborg, har bytt ensemble. tog ett bad för att mjuka upp, tackade ja till befälskursen och förbereder mina hip hop-kunskaper.
 
EDIT!!: lol fick en fråga om det var försvarets befäl. haha skulle varit kul. nej, det är kryssarklubbens skolskepp och sånt.
 
Det där med befälskursen ger mig blandade känslor. Jag är så otroligt glad, men väldigt rädd. och för första gången på länge kommer jag behöva engagera mig i något.
 
tack. bra dag, fina miner.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-05 20:58:59

shiit, försvaret liksom???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela